Hellenic Train: «Περνούν καθημερινά τα Τέμπη στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες σε απαρχαιωμένους συρμούς»



Καθημερινός εφιάλτης είναι για εκατοντάδες επιβάτες η μετάβαση στην εργασία τους με τους σιδηροδρομικούς συρμούς που συνδέουν Θεσσαλονίκη και Λάρισα, καθώς η διαχειρίστρια εταιρεία ταυτόχρονα ανακοίνωσε δρομολόγια που δεν συνυπολογίζουν τις ανάγκες των εργαζόμενων επιβατών και τον όγκο του επιβατικού κοινού, ενώ δρομολογεί βαγόνια που βρίσκονται σε πολύ κακή κατάσταση, όπως περιέγραψε στο Open η επιβάτης Ανθή Χατζοπούλου.

«Είμαστε καθημερινοί επιβάτες εργαζόμενοι, μετακινούμαστε καθημερινά μεταξύ Θεσσαλονίκης και Λάρισας για καθαρά εργασιακούς λόγους. Περιμέναμε εδώ και τόσο καιρό να δοθούν τα νέα δρομολόγια στην κυκλοφορία. Και ερχόμαστε αντιμέτωποι με φοβερές καθυστερήσεις. 

Ο σχεδιασμός των δρομολογίων έγινε με φοβερή προχειρότητα. Δεν ελήφθη υπόψιν το γεγονός ότι μερίδα εργαζόμενων εργάζεται σε ωράρια 07.00-15.00 ή 08.00-16.00. Δεν γίνεται 08.15-15.00 να υπάρχουν σε κυκλοφορία τρία δρομολόγια και 15.00-17.30 να υπάρχει ένα μεγάλο κενό», είπε η κα Χατζοπούλου.

Το πλέον σοκαριστικό ωστόσο είναι ότι στα επιβατικά δρομολόγια που διέρχονται το σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδία στα Τέμπη, δρομολογούνται συρμοί άθλιας κατάστασης και με πρόγραμμα που δημιουργεί επικίνδυνες για τους επιβάτες συνθήκες.

«Το πρώτο δρομολόγιο από Λάρισα για Θεσσαλονίκη, γίνεται με μια απαρχαιωμένη αμαξοστοιχία, πολλές φορές χειμώνα δεν λειτουργεί η θέρμανση και καλοκαίρι η ψύξη. Πολλές φορές μεγάλη μερίδα επιβατών είναι όρθιοι, είναι μικρός ο συρμός. Μέσα, πολλές φορές μυρίζει το καύσιμο», όπως περιέγραψε η ίδια, ενώ σε άλλο σημείο προσέθεσε ότι «είναι ακατάλληλα πλέον για κυκλοφορία, τα πατώματα είναι σάπια, στην κυριολεξία. Έχουν κάνει βαθούλωμα. Πατάμε και το πόδι ξέρεις ότι θα "φύγει", έχει βαθούλωμα».

Η κατάσταση είναι κάπως καλύτερη «το μεσημέρι, βάζουν συρμό τύπου desiro. Είναι καλύτερες οι συνθήκες. Αλλά όταν διαμαρτυρόμαστε, γιατί δεν δρομολογείτε και άλλα desiro μας λένε ότι οι περισσότερες αμαξοστοιχίες είτε έχουν βλάβη, είτε έχουν κατέβει στην Αθήνα».

Ο κακός σχεδιασμός των δρομολογίων φαίνεται και από το γεγονός ότι οι συρμοί δεν μπορούν να καλύψουν αξιοπρεπώς και με ασφάλεια το κοινό που επιβιβάζεται ενδιάμεσα. «Στους ενδιάμεσους σταθμούς ανεβαίνουν και οι φοιτητές, πέρα από τους εργαζόμενους, παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να μείνουν στη Θεσσαλονίκη και μετακινούνται», όπως είπε η κα Χατζοπούλου.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη