Στέφανος Κασσελάκης: «Αισθάνεστε πλουσιότεροι στη χώρα που ζούμε από τη Φινλανδία; – Ιστορικό ρεκόρ υπογεννητικότητας»
Ο Πρόεδρος των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο Στέφανος Κασσελάκης, με μια ιδιαίτερα καυστική παρέμβασή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έβαλε στο στόχαστρό του τις πρόσφατες δηλώσεις του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τα δραματικά στοιχεία για το δημογραφικό πρόβλημα και το κόστος ζωής στη χώρα.
Όπως επισημαίνει ο Στέφανος Κασσελάκης, ο κ. Στουρνάρας ισχυρίστηκε ότι οι Έλληνες κατατάσσονται σε πλούτο πάνω από τη Φινλανδία και πρότεινε ως λύση για το ασφαλιστικό την επένδυση των χρημάτων των ασφαλιστικών ταμείων σε ομόλογα και μετοχές, μια προσέγγιση που, σύμφωνα με τον Πρόεδρο των Δημοκρατών, αγνοεί επιδεικτικά τη μεγάλη πληγή του δημογραφικού ζητήματος.
Στον αντίποδα αυτών των ισχυρισμών, ο Πρόεδρος του κόμματος παρέθεσε τα τελευταία επίσημα στοιχεία της Eurostat για το 2024, τα οποία φέρνουν την Ελλάδα στην τελευταία θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης με μόλις 6,6 γεννήσεις ανά 1.000 κατοίκους –όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι στο 7,9 και της Φινλανδίας στο 7,7– υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι για το 2025 η χώρα κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ υπογεννητικότητας.
Συνδέοντας τα αποθαρρυντικά αυτά δεδομένα με το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση και όσον αφορά την αγοραστική δύναμη των πολιτών, ο Στέφανος Κασσελάκης κάλεσε τους πολίτες να αναλογιστούν με ειλικρίνεια αν αισθάνονται πράγματι πλουσιότεροι από τους Φινλανδούς στη χώρα όπου ζουν.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Στέφανος Κασσελάκης έθεσε ένα ευθύ και ουσιαστικό ερώτημα προς την κοινωνία, ζητώντας από κάθε πολίτη να απαντήσει αν, μέσα σε αυτό το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, αισθάνεται τελικά οικονομικά ασφαλής στη χώρα μας.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Πρόσφατα ο κος Στουρνάρας μας είπε ότι οι Έλληνες σε πλούτο κατατάσσονται πάνω από τη Φινλανδία και ότι η λύση για το ασφαλιστικό είναι να επενδύσουμε τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων σε ομόλογα και μετοχές, αγνοώντας το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας.
Ταυτόχρονα τα τελευταία στοιχεία για το 2024 από τη Eurostat δείχνουν ότι είμαστε τελευταίοι με 6,6 γεννήσεις ανά 1000 κατοίκους, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι στο 7,9, στη Φινλανδία 7,7 και για το 2025 έχουμε ιστορικό ρεκόρ υπογεννητικότητας.
Αν όλα τα παραπάνω συνδυαστούν με το ότι είμαστε και τελευταίοι σε αγοραστική δύναμη, πείτε μου ειλικρινά αισθάνεστε πλουσιότεροι στη χώρα που ζούμε από τη Φινλανδία;
Αισθάνεστε οικονομικά ασφαλής στη χώρα μας;

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Καλωσήρθατε στον χώρο σχολίων του Αντικειμενικότητα. Να θυμάστε ότι κάθε άποψη είναι δεχτή εκτός αν προσβάλει ή θίγει τον άλλον όποτε παρακαλώ ο σχολιασμός σας να είναι κόσμιος.