Εμβολιασμός: Ανοίγει απόψε η πλατφόρμα για την 3η δόση στους 3 μήνες


Το άνοιγμα της πλατφόρμας για την ενισχυτική δόση για όλους τους πολίτες στους τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού, ανακοίνωσε στο πλαίσιο έκτακτης ενημέρωσης ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους.


Όπως ανακοίνωσε, η σχετική πλατφόρμα ανοίγει απόψε.

Ειδικότερα, ο κ. Θεμιστοκλέους επισήμανε ότι η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών επανεξέτασε τις συστάσεις και κατέληξε στις προτάσεις:

Για όλους τους πολίτες άνω των 18 ετών μπορούν να κάνουν την 3ηδόση 3 μήνες μετά την ολοκληρωση του εμβολιασμού με 2 δόσεις.


Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν νοσήσει: Μπορούν να κάνουν την 3η δόση 3 μήνες μετά την διάγνωση.

Ο σχεδιασμός για όσους έχουν κάνει J&J δεν αλλάζει, η ενισχυτική δόση θα γίνεται στους δύο μήνες.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;