Θεσσαλονίκη: Διασωληνώθηκε 41χρονη με κορονοϊό - Γέννησε πρόωρα με καισαρική


 
Ακόμη μία περίπτωση ανεμβολίαστης εγκύου με κορονοϊό, έρχεται να απασχολήσει την κοινή γνώμη σε ό,τι αφορά στα εμβόλια κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Η γυναίκα δίνει μάχη για τη ζωή της στη Θεσσαλονίκη, στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο».

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μία γυναίκα 41 ετών η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με προβλήματα στο αναπνευστικό, ούσα έγκυος 5,5 μηνών.


Η 41χρονη γυναίκα γέννησε με καισαρική και η ίδια διασωληνώθηκε και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Το βρέφος είναι σε καλή κατάσταση και παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς.

Η γυναίκα ήταν ανεμβολίαστη και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά δεν ήθελε να εμβολιαστεί, γιατί φοβόταν μην θέσει σε κίνδυνο την εγκυμοσύνη.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;