Παραλιακή: Σοβαρό τροχαίο με λεωφορεία στη Λεωφόρο Καραμανλή- Η οδηγός στο ένα όχημα βρισκόταν σε... 16ωρη βάρδια
Σοβαρό τροχαίο με δύο λεωφορεία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής στη Βούλα και πιο συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Καραμανλή, στο ρεύμα προς Σούνιο.
Τα λεωφορεία που συγκρούστηκαν ανήκουν στον ΟΑΣΑ, ενώ συνολικά υπήρξαν τουλάχιστον 47τραυματίες, ανάμεσά στους οποίους και 12 ανήλικοι.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, μία γυναίκα φέρει σοβαρά τραύματα, τριάντα ένας τραυματίες διακομίστηκαν στο Ασκληπιείο Βούλας, έξι τραυματίες στο «Γ.Γεννηματάς» και δέκα παιδιά στο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού».
Από τους τραυματίες, τρεις είναι σε σοβαρή κατάσταση. Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, «δεν υπάρχει κίνδυνος ζωής».Το τροχαίο προκλήθηκε στο ύψος της Α' πλαζ Βούλας όταν το ένα λεωφορείο «καρφώθηκε» πίσω από το άλλο, που ξεκινούσε. Tο λεωφορείο που χτυπήθηκε ήταν τύπου «φυσαρμόνικα», με αρκετούς όρθιους επιβάτες.
Στα λεωφορεία υπήρχαν αρκετοί ανήλικοι καθώς είχαν πάει στην περιοχή για μπάνιο στη θάλασσα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η οδηγός του λεωφορείου που «καρφώθηκε» στο άλλο δήλωσε ότι ένιωσε αδιαθεσία, ενώ φέρεται να τηρούσε το όριο ταχύτητας.
Πρόκειται για τα λεωφορεία 122 και 122 Θ.






Η οδηγός δούλευε 16 ώρες συνεχόμενα
Μάλιστα η οδηγός του ενός λεωφορείου δούλευε... 16ωρη βάρδια. Τις αποδείξεις για τον εργατικό μεσαίωνα της εντατικοποίησης της εργασίας, που είχε αποτέλεσμα τον τραυματισμό 47 ανθρώπων φέρνει στη δημοσιότητα η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ) ΟΑΣΑ με φωτογραφίες από τις λίστες με τις βάρδιες.
Σύμφωνα με τις βάρδιες των εργαζομένων που αποκαλύπτει, η οδηγός μέσα σε 4 μέρες δούλεψε δυο 16ωρα και δύο 8ωρα!
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και παρακάτω στις φωτογραφίες, την Τρίτη 1η Ιούλη δούλεψε 16 ώρες, την Τετάρτη 2 Ιούλη δούλεψε 7 ώρες, την Πέμπτη 3 Ιούλη δούλεψε 8 ώρες και σήμερα είχε βάρδια από τις 08:00. ως τις 23:00


Η καταγγελία της ΔΑΣ ΟΑΣΑ:
«Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων της κοινοπραξίας των ιδιωτών στην οποία έχει παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, με δεκάδες τραυματίες, αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο, τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες.
Συγκεκριμένα έχουμε αποδείξεις ότι τις τελευταίες μέρες η συνάδελφος οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο σταθμευμένο όχημα, εργαζόταν εναλλάξ 16 ώρες τη μια μέρα και 8 ώρες την επόμενη.
Σήμερα μάλιστα που έγινε το ατύχημα βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια!
Μιλάμε για συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.
Ήταν δηλαδή θέμα χρόνου να συνέβαινε ένα τέτοιο ατύχημα. Και αν σκεφτούμε και τα αραιά δρομολόγια που έχουν ως αποτέλεσμα, να “παστώνονται σαν σαρδέλες” οι επιβάτες, μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε ότι μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.
Αποδεικνύεται ότι η εργοδοσία για μια ακόμα φορά δεν διστάζει να βάλει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές μπροστά στην κερδοφορία της.
Το σημερινό ατύχημα ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.
Είναι εγκληματίες!
Όλα αυτά συμβαίνουν μάλιστα τώρα που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα αντεργατικό νομοσχέδιο – τερατούργημα που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, νομοθετώντας 13ωρο σε ένα εργοδότη. Αποδεικνύεται με το σημερινό έγκλημα που οδηγεί αυτή η πολιτική.
Επιπλέον, το σημερινό τροχαίο, έρχεται να επιβεβαιώσει τις τραγικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης των συγκοινωνιών και με τραγικό τρόπο να αποδείξει ότι δυστυχώς τα Τέμπη είναι εδώ. Τώρα είναι απαραίτητο όσο ποτέ να δυναμώσει ο αγώνας εργαζομένων στις συγκοινωνίες και λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και συχνές αστικές συγκοινωνίες.
Τώρα να δώσουμε μαζικά τη μάχη να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης που γυρίζει το χρόνο αιώνες πίσω. Ευχόμαστε σε όλους τους τραυματίες γρήγορη ανάρρωση».

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Καλωσήρθατε στον χώρο σχολίων του Αντικειμενικότητα. Να θυμάστε ότι κάθε άποψη είναι δεχτή εκτός αν προσβάλει ή θίγει τον άλλον όποτε παρακαλώ ο σχολιασμός σας να είναι κόσμιος.