Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο 4χρονο κοριτσάκι έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ



Στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα κοριτσάκι 4 ετών έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.

Όπως μετέδωσε το cretalive, ακόμα δεν έχουν προσδιοριστεί οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, το βράδυ της Τετάρτης (11/5), και το μικρό κορίτσι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μοιρών.

Στη συνέχεια, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου