Στέφανος Κασσελάκης: «Θα λογοδοτήσει κανείς για το μπλακ άουτ στο Μετρό Θεσσαλονίκης;»


Οι εικόνες με τους επιβάτες του μετρό Θεσσαλονίκης να περπατούν πεζοί στο τούνελ μετά από διακοπή ηλεκτροδότησης μεταξύ σταθμών, δεν έμεινε ασχολίαστη από τον Στέφανο Κασσελάκη με τον ιδρυτή του Κινήματος Δημοκρατίας να σχολιάζει: 

«Αυτή είναι η εικόνα του πιο ακριβού Μετρό του κόσμου, με κόστος σχεδον 3 δις€, δηλαδή περισσότερα από 310 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο. Οι επιβάτες να περπατούν μέσα στα τούνελ λόγω βλάβης του συρμού. Θα λογοδοτήσει ποτέ κανείς;».





Σημειώνεται ότι τα προβλήματα δεν έχουν σταματήσει από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργείας του μετρό, με το σημερινό μπλακ άουτ να προκαλεί αντιπαράθεση και μέσα στη Βουλή.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου