Στέφανος Κασσελάκης: «Η πάλη συνεχίζεται – Να ανατρέψουμε την πολιτική της εργασιακής υποβάθμισης»
Ο Πρόεδρος των Δημοκρατών– Προοδευτικό Κέντρο Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς, προχώρησε σε μια ηχηρή παρέμβαση τιμώντας τους αγώνες και τις θυσίες του εργατικού κινήματος που μετουσιώθηκαν σε θεμελιώδη δικαιώματα.
Ο Στέφανος Κασσελάκης τόνισε με έμφαση πως τα δικαιώματα αυτά δεν χαρίστηκαν ποτέ, αλλά κατακτήθηκαν με αίμα και απεργίες, εξαπολύοντας παράλληλα δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη για την προσπάθεια ξεριζώματος αυτών των κατακτήσεων.
Όπως αναφέρει ο Πρόεδρος των Δημοκρατών, η κυβερνητική πολιτική επιχειρεί να επιβάλλει μια «εργασιακή ζούγκλα» που χαρακτηρίζεται από επισφάλεια, διάλυση του οκταώρου, συμβάσεις-λάστιχο και μισθούς που αδυνατούν να καλύψουν ακόμη και τις βασικές ανάγκες των πολιτών.
Στην τοποθέτησή του, ο Στέφανος Κασσελάκης στηλίτευσε τη στάση του Πρωθυπουργού, ο οποίος σε πρόσφατο βίντεο επιχείρησε να παρουσιάσει «φιλεργατικές πολιτικές» επιστρατεύοντας το χιούμορ. Ο Πρόεδρος των Δημοκρατών υπογράμμισε ότι τα αστεία και τα memes δεν μπορούν να κρύψουν τη σκληρή και αβίωτη πραγματικότητα που βιώνουν οι εργαζόμενοι, η οποία επιδεινώνεται καθημερινά.
Με αφορμή την κατάθεση στεφάνου στην πλατεία Κανάρη στο Πασαλιμάνι, ο Στέφανος Κασσελάκης κάλεσε σε συσπείρωση για την ανατροπή της πολιτικής υποβάθμισης της εργασίας και την οικοδόμηση μιας χώρας με αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης.
Αναλυτικά η ανάρτηση του προέδρου των Δημοκρατώνν για την εργατική πρωτομαγιά:
Πρωτομαγιά.
Ημέρα μνήμης και τιμής για το εργατικό κίνημα, για τους αγώνες και τις θυσίες που έγιναν δικαιώματα.
Δικαιώματα που δεν χαρίστηκαν ποτέ. Κατακτήθηκαν με αίμα, με απεργίες, με θυσίες.
Και όμως, ήρθε η κυβέρνηση Μητσοτάκη και επιχείρησε να τα ξεριζώσει ένα-ένα.
Να επιβάλλει μια νέα κανονικότητα εργασιακής ζούγκλας: επισφάλεια, ευελιξία προς όφελος των λίγων, διάλυση του 8ώρου, συμβάσεις-λάστιχο, μισθούς που δεν φτάνουν ούτε για τα βασικά.
Στο χθεσινό του βίντεο ο Πρωθυπουργός επέλεξε να μας παρουσιάσει «φιλεργατικές πολιτικές» με το γνωστό του "χιούμορ".
Καλά τα αστεία και τα memes, αλλά η πραγματικότητα για τους εργαζόμενους είναι σκληρή, είναι αβίωτη και γίνεται χειρότερη.
Εμείς πρεπει να φέρουμε την αλλαγή.
Να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες.
Να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική της εργασιακής υποβάθμισης.
Να οικοδομήσουμε μια χώρα όπου η εργασία θα είναι αξιοπρεπής (από την χθεσινή κατάθεση στεφάνου στην πλατεία Κανάρη στο Πασαλιμάνι).
Η πάλη συνεχίζεται κάθε μέρα και την πρώτη και την δεύτερη Μαΐου και κάθε μέρα.
Με σεβασμό και αλληλεγγύη σε κάθε εργαζόμενο και εργαζόμενη.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Καλωσήρθατε στον χώρο σχολίων του Αντικειμενικότητα. Να θυμάστε ότι κάθε άποψη είναι δεχτή εκτός αν προσβάλει ή θίγει τον άλλον όποτε παρακαλώ ο σχολιασμός σας να είναι κόσμιος.