ΗΣΑΠ: Πώς έγινε το δυστύχημα – Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια (εικόνες)


Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο, ήταν ο απολογισμός του τραγικού δυστυχήματος στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού της Αττικής, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.


Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ειδική μηχανή λείανσης, η οποία είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα.

Η μηχανή λείανσης συγκρούστηκε με συρμό, ο οποίος είχε τοποθετηθεί στην περιοχή της Αττικής, για να σταματήσει την πορεία της.
Φωτ. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣΦωτ. SOOCΦωτ. SOOCΦωτ. SOOC
Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, διαπίστωσε ότι είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει μεγάλη ταχύτητα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ.

Όπως τόνισε, εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. «Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν… όμως χάσαμε τον συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό» είπε.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα.


Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές.
Διακοπή δρομολογίων στο τμήμα Ομόνοια-Άνω Πατήσια

Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «’Ανω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Εκνευρισμός στο Μαξίμου μετά την ομιλία Καραμανλή*Παρότι στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πάει κόσμος να ψηφίσει, μπορεί να παρουσιάσουν και πλασματική συμμετοχή*Αν και πολύς κόσμος έχει φύγει από τον ΣΥΡΙΖΑ θέλει να πάει να ψηφίσει τον... Γκλέτσο