Νομοσχέδιο για το ΕΣΥ: Κορυφώνονται οι αντιδράσεις των υγειονομικών - Συγκέντρωση στο Σύνταγμα




Κορυφώνονται οι αντιδράσεις των υγειονομικών στο νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για το ΕΣΥ.

Τόσο η ΟΕΝΓΕ όσο και η ΕΙΝΑΠ απευθύνουν κάλεσμα για παλλαϊκή συγκέντρωση στο Σύνταγμα την 1η Δεκέμβρη, στις 13:00, καλώντας συνδικάτα, συλλόγους, φορείς και συλλογικότητες να κινητοποιηθούν για την υπεράσπιση της δημόσιας υγείας.

Η συμμετοχή αναμένεται, σύμφωνα με τις ενδείξεις που υπάρχουν, να είναι μεγάλη.

Εν τω μεταξύ, το επίμαχο νομοσχέδιο εισάγεται την Πέμπτη στην ολομέλεια μετά την κατά πλειοψηφία, ψήφιση του από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.

Το νομοσχέδιο, το οποίο δίνει τη δυνατότητα απασχόλησης γιατρών του ΕΣΥ στον ιδιωτικό τομέα (άρθρο 10), και προβλέπει την προκήρυξη θέσεων γιατρών Ε.Σ.Υ., με καθεστώς μερικής απασχόλησης (άρθρο 7), υπερψηφίστηκε από τους βουλευτές της ΝΔ, με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ και του ΜέΡΑ να καταψηφίζουν.

Οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής και της Ελληνικής Λύσης επιφυλάχθηκαν για τη συζήτηση στην ολομέλεια.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;