Στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ σήμερα



Στάση εργασίας στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα πραγματοποιηθεί από τις 11:00 έως τις 16:00, σήμερα Δευτέρα σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων.

Τα δρομολόγια στις γραμμές που έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά.

Το Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ - ΟΣΥ αποφάσισε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12 μμ στα κεντρικά γραφεία της ΟΣΥ με στάση εργασίας από τις 11 πμ έως τις 16:00 μμ.

«Μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών που θρηνήσαμε αθώα θύματα, είναι επιβεβλημένο έστω και τώρα να διασφαλίσουμε στο επιβατικό κοινό και στους συναδέλφους μας ασφαλείς δημόσιες μαζικές μεταφορές μέσω ανανέωσης του στόλου μας και υλοποίηση της ΕΣΣΕ» τονίζει η ανακοίνωση των εργαζομένων.

Η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ σε ανακοίνωσή της ζητά μονιμοποίηση μέτρων προστασίας και ασφάλειας και αναφέρει πως κλιμάκιο θα παρευρεθεί στις 12:00 στο υπουργείο Μεταφορών ενώ την ίδια ώρα θα πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας στα κεντρικά γραφεία της ΟΣΥ.

Τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινηθούν κανονικά.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την εφαρμογή της τηλεματικής καθώς και από το πληροφοριακό κέντρο 11185.

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;