Νέα στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ την Πέμπτη


Για τέταρτη ημέρα οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αθήνας προχωρούν σε στάση εργασίας αύριο, Πέμπτη (06/04), ενώ παρόμοιες κινητοποιήσεις θα υπάρξουν και στη Θεσσαλονίκη.

Στην Αθήνα τα λεωφορεία τραβάνε "χειρόφρενο" από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα. Αναμένεται να λειτουργήσουν κανονικά τα λεωφορεία στις γραμμές οι οποίες έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ.

«Απαιτούμε συγκοινωνίες ασφαλείς, σύγχρονες, ποιοτικές με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Να τηρηθούν οι δεσμεύσεις της διοίκησης και του υπουργείου όσον αφορά στις νομοθετικές ρυθμίσεις προς τους εργαζόμενους», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Αντίστοιχα και στη Θεσσαλονίκη, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα προχωρήσουν σε στάση εργασίας αύριο από τις 11 το πρωί μέχρι τις 4 το μεσημέρι.

Κατά τη διάρκεια της στάσης εργασίας δεν θα κυκλοφορούν λεωφορεία, ούτε με προσωπικό ασφαλείας. Μόνη εξαίρεση θα αποτελέσουν τα ειδικά διασκευασμένα οχήματα εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, τα οποία θα κυκλοφορούν κανονικά.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;