Ομόνοια: Νεκρός κρατούμενος στο Αστυνομικό Τμήμα - Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ


Τον θάνατο ενός κρατούμενου εντός του Αστυνομικού Τμήματος Ομονοίας γνωστοποίησε με ανακοίνωση της η Ελληνική Αστυνομία, νωρίτερα σήμερα, Σάββατο (3/5).

Όπως αναφέρεται, άτομο που καταγγέλθηκε ότι παρενοχλούσε διερχόμενους πολίτες προσήχθη στο εν λόγω ΑΤ το μεσημέρι του Σαββάτου (3/5) και το απόγευμα διαπιστώθηκε από αστυνομικούς ότι δεν είχε τις αισθήσεις του. 

“Για το λόγο αυτό κλήθηκε σταθμός του ΕΚΑΒ, ο οποίος διαπίστωσε τον θάνατό του” προσθέτει η ανακοίνωση, διευκρινίζοντας ότι,

“Από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε ο αρμόδιος Εισαγγελέας, ο οποίος παρήγγειλε τη διενέργεια προανακριτικής έρευνας, ενώ παράλληλα κλήθηκε ιατροδικαστής και ο χώρος ερευνήθηκε από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών”.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ:

“Μεσημβρινές ώρες σήμερα, Σάββατο 3 Μαΐου 2025, προσήχθη στο Αστυνομικό Τμήμα Ομόνοιας και τέθηκε σε προστατευτική φύλαξη σε προσωρινό κρατητήριο του Τμήματος, άτομο, που όπως καταγγέλθηκε παρενοχλούσε διερχόμενους πολίτες στο δρόμο.

Περί την 19:30 ώρα, διαπιστώθηκε από αστυνομικούς ότι δεν είχε τις αισθήσεις του και για το λόγο αυτό κλήθηκε σταθμός του ΕΚΑΒ, ο οποίος διαπίστωσε τον θάνατό του.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;