Εγκρίθηκε η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της Πανεπιστημίου

Κατά πλειοψηφία ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας την αρχιτεκτονική μελέτη για τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Πανεπιστημίου.

Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Αξιώτης, προβλέπεται υπερδιπλασιασμός των δένδρων με τη φύτευση ακόμη 87 πλάτανων, τοποθέτηση πλακών όδευσης τυφλών στα πεζοδρόμια, κατασκευή 16 φιλικών, «έξυπνων» διαβάσεων στους κάθετους άξονές της, ενίσχυση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας με τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, ώστε να έχουν μικτή χρήση για πεζούς και ποδηλάτες κ.ά.. 
 
Σε ό,τι αφορά τις λωρίδες, η Πανεπιστημίου θα έχει τρεις για τα ΙΧ και μία αποκλειστικά για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Από την παράταξη «Ανοιχτή Πόλη», η δημοτική σύμβουλος Δέσποινα Αλεβυζάκη, έκανε λόγο για «ράβε-ξήλωνε» και έλλειψη διαβούλευσης.

Απαντώντας, ο κ. Αξιώτης επισήμανε ότι ήταν μακρά η διαβούλευση, με τη συμμετοχή δεκάδων φορέων, ενώ η μελέτη έχει εγκριθεί απ΄όλες τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Κατά της πρότασης ψήφισαν οι παρατάξεις «Ανοιχτή Πόλη», «Αθήνα είσαι εσύ», «Λαϊκή Συσπείρωση», «Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας» και «Αντικαπιταλιστική Ανατροπή». 

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;