Θεσσαλονίκη: Νεκρή η ποδηλάτισσα που παρασύρθηκε από φορτηγό

Υπέκυψε στα τραύματά της, σύμφωνα με την αστυνομία, η ποδηλάτισσα που παρασύρθηκε λίγο μετά τις 8 το πρωί από φορτηγό, στη συμβολή των οδών Αγίου Δημητρίου και Γρηγορίου Λαμπράκη, στη Θεσσαλονίκη.

Η γυναίκα διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου», ωστόσο παρά τις προσπάθειες ανάνηψης, αρχικά των διασωστών της Μονάδας του ΕΚΑΒ και ύστερα των γιατρών του νοσοκομείου, κατέληξε.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας στην ιστοσελίδα voria.gr, η άτυχη γυναίκα διέσχιζε τη Γρηγορίου Λαμπράκη με ποδήλατό της και τη στιγμή που ο οδηγός του φορτηγού πήγε να στρίψει επί της Αγίου Δημητρίου την παρέσυρε, με αποτέλεσμα το σώμα της να εγκλωβιστεί κάτω από το όχημα.

με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;