Η Ubisoft σταματά επίσημα την ανάπτυξη του Ghost Recon Frontline



H Ubisoft εκτός από την καθυστέρηση του Avatar: Frontiers of Pandora και ενός άλλου παιχνιδιού που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, ακυρώνει επίσης τέσσερις ολόκληρους τίτλους σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος και να επικεντρωθεί στα μεγαλύτερα ονόματα της. Μεταξύ αυτών των παιχνιδιών που ακυρώθηκαν είναι και το Ghost Recon Frontline και το Splinter Cell VR.

Η ακύρωση του Ghost Recon Frontline είναι λίγο περίεργη, δεδομένου ότι το παιχνίδι δεν έχει καν κυκλοφορήσει ακόμα. Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο ως free-to-play battle royale με μάχες 102 παικτών. Ωστόσο, η αρχική υποδοχή ήταν αρκετά αρνητική και μια προγραμματισμένη κλειστή δοκιμή του παιχνιδιού αναβλήθηκε επ' αόριστον. Τώρα φαίνεται ότι δεν θα το ξαναδούμε ποτέ.


Το Splinter Cell VR είναι λίγο λιγότερο σοκαριστικό. Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2020 μαζί με ένα παιχνίδι Assassin's Creed VR, αλλά έκτοτε δεν έχουμε ακούσει τίποτα για αυτά. Το παιχνίδι Assassin's Creed φαίνεται να υπάρχει ακόμα, σύμφωνα με κάποια πλάνα που διέρρευσαν τον περασμένο Απρίλιο που έδειχναν ότι θα ονομαζόταν "Nexus" και θα ερχόταν στο Quest 2.

Εν τω μεταξύ, δύο άλλα παιχνίδια ακυρώθηκαν προτού ανακοινωθούν επίσημα σύμφωνα με τον CFO Frederick Duguet, ο οποίος ανέφερε ότι και οι τέσσερις ακυρώσεις ήταν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας να δώσει «ακόμη περισσότερη εστίαση σε μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξής».


Οι λάτρεις του Splinter Cell έχουν να περιμένουν το ανακοινωθέν remake του Splinter Cell που βρίσκεται υπό ανάπτυξη ανάπτυξη στην Ubisoft Toronto. Πέρα από τις ακυρώσεις, η Ubisoft πρωτοστατεί στις καθυστερήσεις παιχνιδιών τον τελευταίο καιρό, συμπεριλαμβανομένου του remake του Prince of Persia, του Roller Champions (που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος) και του Skull & Bones (ελπίζουμε αυτό το φθινόπωρο). Δεν είναι μόνοι, ωστόσο - το 2022 ήταν μια τεράστια χρονιά για καθυστερήσεις, εν μέρει λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19 στην παραγωγή.

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη