Κυψέλη: 16χρονη επιτέθηκε με μαχαίρι «πεταλούδα» σε 14χρονη η συμμαθήτριά της

Αιματηρό περιστατικό βίας σημειώθηκε στη Κυψέλη το μεσημέρι της Δευτέρας.Το συμβάν καταγράφηκε ανάμεσα σε μαθήτριες μέσα στο 15ο Γυμνάσιο Αθηνών. Tα δύο ανήλικα κορίτσια ήταν συμμαθήτριες, χωρίς όμως να διατηρούν φιλικές σχέσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 16χρονη φερόμενη ως δράστιδα μαχαίρωσε 14χρονη συμμαθήτριά της. 

Μάλιστα σύμφωνα με το ρεπορτάζ η 16χρονη παρουσίαζε προβληματική συμπεριφορά καθώς, ήδη μια φορά της είχε γίνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για αντίστοιχο περιστατικό.

Η 14χρονη που τραυματίστηκε και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Παίδων με το ΕΚΑΒ όπου σύμφωνα με τους γιατρούς, έκανε δύο ράμματα στο χέρι ενώ είχε και εκδορές στη κοιλιά. 

Το μαχαίρι τύπου πεταλούδα που χρησιμοποιήθηκε ήταν 21cm με λάμα 9 εκατοστών.

Η 16χρονη προσήχθη στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών, όπου αναμένεται να προσέλθουν και οι καθηγητές προκειμένου να καταθέσουν.

«Είχα πάει να πιω νερό και ήταν πολλά παιδιά εκεί. Ηταν και εκείνη που μαχαίρωσε την κοπέλα. Την είδα να μιλάει και έβγαλε την πεταλούδα από την τσέπη της, δεν ήξερα τι ήταν αυτό. Μετά βλέπω να τη μαχαιρώνει στη κοιλιά και μετά στο χέρι». Όσο για τους λόγους που έγινε η επίθεση αυτή, η ίδια δηλώσει: «Η κοπέλα που μαχαιρώθηκε νόμιζε ότι η άλλη κοπέλα την είπε ”πρεζού” ενώ δεν την είχε πει και για αυτό έγινε και τη μαχαίρωσε».

«Ήταν η πρώτη της ημέρα εδώ στο σχολείο. Είχε κάνει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και στο προηγούμενο σχολείο της είχε μαχαιρώσει άλλα δύο παιδιά», λέει κλείνοντας. 

Για το αιματηρό περιστατικό μίλησε και η καθαρίστρια του σχολείου. «Καθόμουν στο γραφείο που κάθομαι κάθε μέρα και έρχεται ένα παιδί και μου λέει: το καινούργιο το κορίτσι μαχαίρωσε τη Μαρίνα. Ανεβαίνω στα σκαλιά, στον πρώτο, βλέπω τα αίματα. Τα παιδιά κατέβηκαν από την άλλη σκάλα, πάω στο γραφείο και βλέπω το κορίτσι μέσα στα αίματα, χέρια και κοιλιά» ανέφερε.

«Η Μαρίνα καθόταν και πάει και της λέει με είπες “πρεζού”. Και λέει η Μαρίνα δεν έχω μιλήσει σε σένα, και βγάζει την πεταλούδα και τη μαχαιρώνει στην κοιλιά και μετά στο χέρι. Μπαίνει μπροστά το αγόρι που ήταν μαζί με τη Μαρίνα και πάει να μαχαιρώσει και το αγόρι», συνέχισε η καθαρίστρια.

Τέλος, αποκάλυψε πως η τραυματισμένη μαθήτρια βρισκόταν σε άθλια κατάσταση.
«Την έλεγαν “πρεζάκι” και “βρωμιάρα”»

Για το αιματηρό επεισόδιο που συνέβη στην Κυψέλη, μίλησε η αδερφή της 16χρονης φερόμενης ως δράστιδα.

Η ίδια θέλησε να δώσει τη δική της εκδοχή, κάνοντας λόγο ​για ύβρεις που δέχθηκε η αδελφή της.

Μιλώντας για το περιστατικό, υποστήριξε πως η επίθεση δεν έγινε αναίτια, αλλά ήταν αποτέλεσμα λεκτικής βίας.

«Την προκαλούσαν και την έβριζαν»

​«Απλά την προκαλούν και σήμερα άκουσε πως την βρίζουν στο σχολείο» ανέφερε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας τα όσα συνέβησαν πριν από την επίθεση.

Σύμφωνα με την περιγραφή της, η αδελφή της δέχτηκε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς:

«Της είπε “πρεζάκι”, “βρωμιάρα” και “τι κάνει εδώ πέρα” και τέτοια».

​Η ίδια θέλησε να υπερασπιστεί τον χαρακτήρα της αδελφής της, τονίζοντας:

«Δεν είναι τρελή, να πάει και να της επιτεθεί. Είναι μια χαρά κοπέλα, εγώ δεν βλέπω κάτι περίεργο. Γενικά δεν κάνει κάτι χωρίς να την προκαλέσουν».

Το περιστατικό στο προηγούμενο σχολείο

​Αναφορικά με το παρελθόν της μαθήτριας και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, η αδελφή της επιβεβαίωσε ότι είχε συμβεί ένα περιστατικό στο παλιό της σχολείο, αλλά υποβάθμισε την έκτασή του.

​«Στο παλιό της σχολείο τσακώθηκε με τη δασκάλα, της φώναξε και της πέταξε τον καφέ από αντίδραση. Αυτό, δεν έχει γίνει κάτι άλλο» σημείωσε, προσθέτοντας πως στο νέο σχολείο δεν γνώριζαν το παρελθόν της καθώς πήγαινε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Σημειώνεται ότι η 14χρονη τραυματίστηκε και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Παίδων με το ΕΚΑΒ. Ειδικότερα, έκανε δύο ράμματα στο χέρι ενώ είχε και εκδορές στη κοιλιά. Δεν είναι σαφές ακόμα αν πρόκειται για προγραμματισμένο «ραντεβού» ή απλή επίθεση.

Το μαχαίρι τύπου πεταλούδα που χρησιμοποιήθηκε ήταν 21cm με λάμα 9 εκατοστών.

Η 16χρονη προσήχθη στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών.

Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και άλλων υπηρεσιών πραγματοποιούν έρευνες για τον εντοπισμό των παιδιών που συμμετείχαν στη συμπλοκή, καθώς και εξετάζεται το αν προυπήρχε bullying πίσω από την επίθεση.

Παράλληλα, λαμβάνονται καταθέσεις από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Σε κατάληψη το Γυμνάσιο

Υπό κατάληψη είναι σήμερα το σχολείο στην Κυψέλη όπου έγινε το περιστατικό. «Ζητάμε να φύγει η κοπέλα που έβγαλε το μαχαίρι», είπαν μαθήτριες του Γυμνασίου σήμερα το πρωί.

«Αν η κοπέλα παραμείνει, δεν θα έρχονται άλλοι μαθητές. Ζητάμε και περισσότερες ημέρες να είναι η ψυχολόγος στο σχολείο. Οι μαθητές ήταν σε κρίση πανικού, μια κοπέλα έκλαιγε όλο το απόγευμα, φοβόμαστε όλοι», πρόσθεσαν.

Η θέση του υπουργείου Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας, μέσω ανακοίνωσης, δήλωσε ότι έχει δοθεί ρητή οδηγία για άμεση επικοινωνία των σχολικών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών με τους μαθητές και τα οικογενειακά τους περιβάλλοντα, προκειμένου να γίνει μια συστηματική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του προβλήματος.

Το περιστατικό εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την έλλειψη αποτελεσματικών μηχανισμών υποστήριξης και πρόληψης για ανήλικους με παραβατική συμπεριφορά. 

Οι σχολικές κοινότητες, μαζί με τις οικογένειες, καλούνται να συνεργαστούν πιο ενεργά για την αποτροπή τέτοιων περιστατικών και την αποκατάσταση των νέων που έχουν αποκλίνουσες συμπεριφορές.

Η οικογένεια της 16χρονης, σύμφωνα με το Star, φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες, με τον πατέρα της να είναι πρώην αστυνομικός και τη μητέρα της να ζει χωριστά. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η κοπέλα είχε μείνει από απουσίες ήδη από τον Οκτώβριο και είχε χάσει μια σχολική χρονιά.




Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στέφανος Κασσελάκης: «Να βγάλει τον σκασμό και να αφήσει τις οικογένειες των Τεμπών ήσυχες – Η φαντασία μπορεί να είναι ανεξάντλητη, αλλά η υπομονή της κοινωνίας όχι»

Στα Παρασκήνια: Αναβρασμός στην κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας εξαιτίας των αγροτικών κινητοποιήσεων* Ο… περιοδεύων θίασος «Ιθάκη» ξεκινά εξορμήσεις στη χώρα* Καραμανλής – Σαμαράς προκαλούν για ακόμη μια φορά εκνευρισμό στο Μαξίμου