Γεωργιάδης για υποχρεωτικότητα εμβολιασμών: Δεν αποκλείεται επέκταση και σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων
«Δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να προχωρήσουμε στην υποχρεωτικότητα εμβολιασμού και σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων», σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.
Ο ίδιος, μιλώντας το πρωί του Σαββάτου στο Mega, συνέχισε για το ίδιο θέμα λέγοντας ότι: «Μέσα στο καλοκαίρι δε γινόταν πρακτικά, γιατί υπήρχε έλλειμμα εργαζομένων στην εστίαση. Τώρα, πιθανόν αυτές οι ανάγκες να είναι λιγότερες, δεδομένου και ότι σταματάει ο τουρισμός. Αλλά η κυβέρνηση προσπαθεί από την αρχή να ισορροπήσει σε ένα τεντωμένο σχοινί, ανάμεσα στην ανάγκη μας να αντιμετωπίσουμε την πανδημία και στο να σεβαστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα».
Σε ό,τι αφορά στα μέσα μεταφοράς είπε: «Στα ΜΜΜ προφανώς και κολλάς, όπου υπάρχει συνωστισμός κολλάς τον ιό, δεν ξεχωρίζει δραστηριότητες. Υπάρχει κάποιο κράτος που να έχει ανοιχτή την οικονομία του και να μην έχει τις ώρες αιχμής συνωστισμό στα ΜΜΜ; Όχι. Μπήκαν περισσότερα δρομολόγια και περισσότερα λεωφορεία. Η Αυστραλία έκανε σχεδόν 400 μέρες ολικού lockdown. Μέχρι σήμερα δε δέχεται τουρίστες. Πεθαίνεις από τον κορονοϊό, αλλά πεθαίνεις και από την πείνα», απάντησε ο κ. Γεωργιάδης.
«Πριν από περίπου ένα μήνα, ήραμε πολλούς περιορισμούς που αφορούν στους εμβολιασμένους. Σήμερα, δεν υπάρχει κανένα μέτρο για τους εμβολιασμένους. Αύξηση των κρουσμάτων έχουμε σήμερα σε πολλές χώρες, δεν είναι φαινόμενο της Ελλάδας. Η δική μας αντίληψη ως κυβέρνηση είναι ότι ο ιός ήρθε για να μείνει. Ζωή χωρίς κορονοϊό δεν θα ξαναζήσουμε, θα γίνει μια ενδημική ασθένεια όπως η γρίπη. ‘Αρα θα πρέπει να μάθουμε πώς θα ζήσουμε τον ιό παρόντα. Σιγά – σιγά η ανθρωπότητα θα προσαρμοστεί. ‘Αρα, η κυβέρνηση είπε ότι αν έχεις κάνει το εμβόλιο, δεν έχω δικαίωμα να σε περιορίζω. Κινδυνεύεις να κολλήσεις, αλλά όχι να πεθάνεις ή να μπεις σε ΜΕΘ», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Απαντώντας στο γιατί θεωρεί ότι δεν έχουν πειστεί ακόμα οι ανεμβολίαστοι να προχωρήσουν στον εμβολιασμό τους, ο υπουργός είπε ότι «η στάση των λαών έναντι του εμβολιασμού είναι παράδειγμα κουλτούρας. Οι χώρες που έχουν μία πιο συναισθηματική αντίληψη στη ζωή, δεν τα έχουν καταφέρει. Η Ελλάδα είναι στη μέση».
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις που έχει εκφράσει ο εμπορικός κόσμος για τα μέτρα ο υπουργός σημείωσε: «Είπε ποτέ κάποιος από την κυβέρνηση ότι το λιανικό εμπόριο δεν τήρησε τα μέτρα; Τα μέτρα έχουν ως στόχο το λιανικό εμπόριο ή έχουν στόχο να μην πάμε σε συνθήκες να κλείσουμε ξανά το λιανικό εμπόριο; Ο λόγος που μπαίνει η υποχρέωση του πιστοποιητικού εμβολιασμού και του τεστ στο λιανεμπόριο είναι ότι πρέπει να βάλουμε φράγμα ώστε να αναγκάσουμε τους ανεμβολίαστους είτε να εμβολιαστούν, είτε να ξέρουμε ποιοι είναι οι ασθενείς και να απομονώνονται για να μειωθεί η διάδοση της πανδημίας. Πρέπει και το λιανικό εμπόριο για να προστατεύσει τα συμφέροντά του, ώστε να μην κλείσει τα Χριστούγεννα, να πάρει το μερίδιο που του αναλογεί σε μια κοινή εθνική προσπάθεια», απάντησε ο κ. Γεωργιάδης.
«Είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψιν και εκείνους τους λίγους που δεν κάνουν το εμβόλιο και δε θέλουν να κάνουν ούτε τεστ; Αυτοί να πεθάνουν από την πείνα; Επειδή αναγκαζόμαστε να νομοθετούμε και να αποφασίζουμε για το σύνολο των ανθρώπων, όλοι καταλαβαίνουμε ότι τα σούπερ μάρκετ προσφέρουν αγαθά πρώτης ανάγκης που δεν μπορείς να τα στερήσεις. Η διαφορά του rapid test δεν είναι τόσο μεγάλη, ώστε να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα», σχολίασε ο ίδιος σχετικά με τη λειτουργία των σούπερ μάρκετ.
«Η Eκκλησία έδειξε πόσο υπεύθυνη είναι»
Μιλώντας τέλος για τις εκκλησίες και γιατί εξαιρέθηκαν των μέτρων, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «η κυβέρνηση αποφάσισε και σωστά να δείξει ότι για εμάς τα ζητήματα λατρείας και πίστης δεν αντιμετωπίζονται με τα ίδια μέτρα με το εμπόριο. Δείξαμε προς την εκκλησία το σεβασμό που της άξιζε και άρμοζε. Η εκκλησία επιβεβαιώνοντας το δικό μας σεβασμό ανέλαβε την πρωτοβουλία για τα τεστ, δείχνοντας πόσο υπεύθυνη είναι».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Καλωσήρθατε στον χώρο σχολίων του Αντικειμενικότητα. Να θυμάστε ότι κάθε άποψη είναι δεχτή εκτός αν προσβάλει ή θίγει τον άλλον όποτε παρακαλώ ο σχολιασμός σας να είναι κόσμιος.