«Με χτύπησε πάρα πολύ, δεν μπορώ ούτε να περπατήσω»


«Με χτύπησε πάρα πολύ, δεν μπορώ ούτε να περπατήσω. Μου έκλεψε το κινητό. Δεν το έχω το τηλέφωνο μου. Μου το έκλεψε. Δεν είμαι σε καθόλου καλή ψυχική και σωματική κατάσταση. 

Με χτύπησε πολύ άσχημα», με σπασμένη φωνή και τα λόγια να βγαίνουν με δυσκολία από τα χείλη της, η 30χρονη ιδιοκτήτρια του κέντρου αισθητικής στα βόρεια προάστια που τα ξημερώματα της Κυριακής δέχθηκε άγρια επίθεση από τον 22χρονο σύντροφο της και εγκαταλείφθηκε δαρμένη και ημιλιπόθυμη στη μέση του δρόμου στο Νέο Φάληρο, μιλάει στο protothema.gr για τον εφιάλτη που έζησε. 

Όπως λέει, είναι τόσο άσχημα χτυπημένη που χθες δεν πήγε στην επιχείρηση της, προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της και να ξεπεράσει το σοκ, ενώ όπως επισημαίνει «οι δυο δικηγόροι μου ασχολούνται με την υπόθεση.

Δεν πήγα στην επιχείρηση μου. Δεν μπορούσα. Είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση». Μάλιστα η εξέταση της απο τον ιατροδικαστή όπως είπε θα επιβεβαιώσει και επιστημονικά τα όσα υποστηρίζει. Για την εντυπωσιακή 30χρονη ιδιοκτήτρια του γνωστού κέντρου αισθητικής, όλα όσα έζησε γύρω στις 5 τα ξημερώματα της Κυριακής θα μείνουν βαθιά χαραγμένα στη ψυχή της.

Όπως κατέθεσε στο Τμήμα Ασφαλείας Καμινίων - Νέου Φαλήρου, βρισκόταν με τον 22χρονο σύντροφο της στο όχημα του επί της λεωφόρου Κηφισού, όταν ξαφνικά και ενώ μιλούσαν «άναψαν τα αίματα».

Ο 22χρονος, σε κατάσταση αμόκ πραγματοποιεί μια σφοδρή επίθεση εναντίον της. Ορμά καταπάνω της και με μια κτηνώδη αντίδραση, της ρίχνει μπουνιές στο πρόσωπο και το κεφάλι. Η κοπέλα, βρίσκεται στα πρόθυρα της λιποθυμίας, όμως ο οξύθυμος σύντροφος δεν σταματά εκεί. Ανοίγει την πόρτα του οχήματος, βγαίνει έξω και πλησιάζει την πλευρά του συνοδηγού.

Με πρωτοφανή βία, αρπάζει από τα μαλλιά την 30χρονη, την σέρνει έξω από το αυτοκίνητο και αφού την πετάει στην άσφαλτο, μπαίνει μέσα, πατάει γκάζι και εξαφανίζεται. 

Το θύμα σε κατάσταση σοκ και τραυματισμένο και στον αριστερό γοφό, εντοπίζεται από διερχόμενους οδηγούς οι οποίοι ενημερώνουν την Αστυνομία. Άνδρες της Άμεσης Δράσης, φθάνουν στο σημείο και το θύμα μεταφέρεται με περιπολικό στο τοπικό τμήμα όπου κατέθεσε μήνυση εναντίον του 22χρονου που την κακοποίησε με αυτόν τον βάρβαρο τρόπο.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη