Γυναικοκτονία Έφης Τσιχλάκη: Η υπόθεση επιστρέφει στον Άρειο Πάγο - Αίτηση αναίρεσης για την ποινή 15 ετών


Στον Άρειο Πάγο επιστρέφει η υπόθεση της γυναικοκτονίας της Έφης Τσιχλάκη καθώς η εισαγγελέας Εφετών κατέθεσε χθες αίτηση αναίρεσης ενώπιον του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας.

Όπως ενημερώνει η οικογένεια, η αίτηση αναίρεσης αφορά την απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Εφετείου στα Χανιά για επιβολή ποινής φυλάκισης στον Κώστα Λεμενιτάκη 15 ετών - απόφαση που πάρθηκε με πλειοψηφία των 4 ενόρκων ενώ οι 3 δικαστές διαφώνησαν ψηφίζοντας ισόβια κάθειρξη.

«Η οικογένεια μας δεν διαδραμάτισε κανέναν απολύτως ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη, η δικαστική λειτουργός έπραξε ανεξάρτητα και σύμφωνα με την συνείδησή της» τονίζει ο συγγενής και νομικός εκπρόσωπος της οικογένειας Εμμανουήλ Αθανασίου-Πικαρντά.

Υπενθυμίζεται ότι το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Χανίων είχε επιβάλει ποινή φυλάκισης 15 ετών και χωρίς να αναγνωρίσει το ελαφρυντικό της καλής συμπεριφοράς μετά το έγκλημα, στον γυναικοκτόνο και πρώην υποψήφιο με τη Χρυσή Αυγή Κώστα Λεμενιτάκη, ο οποίος το 2016 δολοφόνησε την σύζυγό του Έφη Τσιχλάκη.

Μάλιστα ο καταδικασθείς γυναικοκτόνος, που σκηνοθέτησε την αυτοκτονία της τότε συζύγου του, μέχρι το Εφετείο κυκλοφορούσε σκανδαλωδώς ελεύθερος.


 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;