Πάτρα: Αποφυλακίζονται οι δύο νεαροί εθελοντές που είχαν προφυλακιστεί ως εμπρηστές


Οι δύο νεαροί εθελοντές που από τις 19 Αυγούστου είχαν προφυλακιστεί κατηγορούμενοι ως εμπρηστές για τη φωτιά στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην περιοχή του Γηροκομείου, δικαιώθηκαν και εντός της ημέρας αποφυλακίζονται.

Την αποφυλάκιση του 25χρονου και του 21χρονου διέταξε ο ανακριτής Πατρών Μιχαήλ Πηλιχός, όπως αναφέρει το tempo24. Προ ημερών υπήρξε θετική εισήγηση για την αποφυλάκιση των δύο νεαρών εθελοντών είχε κάνει προς τον ανακριτή η αρμόδια εισαγγελέας Δήμητρα Καπελιάρη.

Στην αποφυλάκιση των δύο νεαρών εθελοντών και στην αποκάλυψη του τεράστιου φιάσκου με τη σύλληψή τους ως εμπρηστών μεγάλο ρόλο έπαιξαν τα δύο πορίσματα της Πυροσβεστικής που απέδειξαν ότι η φωτιά στο Γηροκομείο δεν ήταν εμπρησμός αλλά προκλήθηκε από τη λεγόμενη κηλίδωση από τη μεταφορά, δηλαδή, καύτρας από τη μεγάλη φωτιά που είχε μπει στην πόλη της Πάτρας.

Το εθελοντικό έργο του 25χρονου και του 21χρονου πιστοποίησαν και αυτόπτες μάρτυρες.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;