Κασσελάκης: «Βεβαίως και είμαι αριστερός – Δεν είναι πρόβλημα η απουσία μου από τη Βουλή»




Στις καταστροφές που άφησε πίσω της το πέρασμα της κακοκαιρίας Elias σε αρκετές περιοχές της χώρας, κυρίως στον Βόλο και την ανεπάρκεια σε κυβερνητικό και αυτοδιοικητικό επίπεδο αναφέρθηκε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο Στέφανος Κασσελάκης.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναφερόμενος στα όσα δραματικά βίωσαν για ακόμη μια φορά οι κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν από το νέο κύμα κακοκαιρίας, δήλωσε πως ο μηχανισμός της ΝΔ απέτυχε και τόνισε πως πρέπει να γίνει απορρόφηση των πόρων για να γίνουν έργα. 

Ο μηχανισμός αδυνατεί να σώσει ζωές. Δεν είναι άτυχος ο Βόλος είναι το κράτος που δεν έχει προστατεύσει τον πολίτη του, δεν έχουμε επενδύσει στην πρόληψη. Το γεγονός ότι υπάρχει κλιματική κρίση κάνει ακόμη πιο σημαντικό την προστασία του πολίτη”, δήλωσε.

Όπως έχει κάνει ήδη γνωστό μέσω ανάρτησής του, ο ίδιος σχεδιάζει να επισκεφθεί όσο πιο άμεσα τις πληγείσες περιοχές και θα βρεθεί και στον Βόλο μέσα στις επόμενες ημέρες.

Απαντώντας στα αιχμηρά σχόλια του Κυριάκου Μητσοτάκη κατά τη συνεδρίαση της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας αλλά και στο “άλλο εκσυγχρονισμός, άλλο μοντερνισμός” που είπε ο πρωθυπουργός, ο Στέφανος Κασσελάκης σε έντονο τόνο πρότεινε στον κ. Μητσοτάκη “να ασχοληθεί με τον εκσυγχρονισμό ή τον μοντερνισμό του κράτους και όχι με εμένα με ταμπέλες και με άλλα ζητήματα. 

Υπάρχει στη Βουλή ο πρόεδρος της ΚΟ, Σωκράτης Φάμελλος που απαντά στον κ. Μητσοτάκη. Ο κ. Μητσοτάκης κάνει μία επικίνδυνη δουλειά για τις ζωές του Έλληνα πολίτη. Την έχουμε δει στα Τέμπη, στις φωτιές και τις πλημμύρες. ‘Εχει ζωές στα χέρια του που βασίζονται στον εκσυγχρονισμό του κράτους”.

Εμφανίστηκε μάλιστα κατηγορηματικός και δήλωσε ότι “δεν είναι πρόβλημα η απουσία μου από την Βουλή” και προσέθεσε ότι “τα μέλη με επέλεξαν για να τους εκφράσω. Είναι μία ανακούφιση για μένα ότι υπάρχει ο κ. Φάμελλος γιατί είναι τεράστιο το έργο που πρέπει να γίνει“.

Ερωτηθείς για το τι απαντάει σε όλους εκείνους που υποστηρίζουν πως δεν είναι αριστερός, ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε πως “επιλέγω να ζω τη ζωή μου με προσφορά για τον τόπο μου, με προσφορά για τους συνανθρώπους μου που δικαιούνται να έχουν μία πιο δίκαιη μεταχείριση, μια φωνή. Βεβαίως και είμαι αριστερός. 

Όταν πήγα στη Μακρόνησο αναρωτήθηκα για ποιο λόγο τόσα παιδιά της ηλικίας μου και μικρότερα δεν έχουν δει ποτέ αυτό το νησί; Το να είσαι αριστερός είναι στάση ζωής, ένας αξιακός κώδικας. Για μένα είναι και πολιτική. Στην οικονομία που ζούμε σήμερα πρέπει να έχουμε πολιτικές με ανθρωποκεντρικό πρόσημο, η πυξίδα μας να είναι άνθρωπος”.

Επανέλαβε πως έχει ξεκάθαρες θέσεις για όλα τα θέματα και σχολίασε πως “ήταν η αντίδραση σε αυτές τις θέσεις οι οποίες συνιστούν ένα σχέδιο για μία πατριωτική, σύγχρονη αριστερά που με ώθησε να κατέβω. Από τις ιδέες και τις θέσεις μου ξεκίνησε η υποψηφιότητά μου“.


«Πώς σκέφτομαι τον νέο ΣΥΡΙΖΑ»

Ερωτώμενος για όσα πρέπει να αλλάξουν στον ΣΥΡΙΖΑ την επόμενη ημέρα αλλά και όσα σχεδιάζει εκείνος για το κόμμα, ο Στέφανος Κασσελάκης τόνισε πως “πρέπει να αποδείξει γείωση στην κοινωνία” και συμπλήρωσε πως “η παραγωγή πολιτικής πρέπει να γίνεται από τα τμήματα του ΣΥΡΙΖΑ σε συνδυασμό με την κοινωνία”.

“Τα όργανα έχουν τεράστιο ρόλο να παίξουν, αλλά θα πρέπει να διευκολύνουν την παραγωγή πολιτικής από τη βάση”, είπε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, υποστηρίζοντας ότι “το όργανο έχει ευθύνη να παίρνει τα προβλήματα της κοινωνίας και να τα κάνει πολιτική πρόταση και μετά πρόταση νόμου”.

Μεταξύ άλλων, ερωτηθείς για τη στρατιωτική του θητεία, την οποία θα υπηρετήσει το προσεχές διάστημα, ο κ. Κασσελάκης ανέφερε πως είναι τιμή του να επιστρέφει στην πατρίδα του και να την υπηρετεί και σχολίασε πως μακάρι να μην είναι ο πρώτος και ο τελευταίος αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης που θα είναι φαντάρος.

“Θα πάω σύντομα. Εφόσον συνεδριάσουν τα όργανα και μπουν τα πράγματα σε μία σειρά, ξέρω δεν πρόκειται να επιλέξω εγώ κατά πάσα πιθανότητα τη μονάδα που θα υπηρετήσω, αλλά θα ήθελα να είμαι σε ένα ακριτικό νησί ή στην παραμεθόριο. Στην αρχή της χώρας μας. 

Και πάντα λέω στον ναύαρχο Αποστολάκη, όπου πάμε για την Ελλάδα αγωνιζόμαστε. Είμαι ενθουσιασμένος για τη θητεία μου, είναι συγκινητικό να ζω στη χώρα μου και να προσφέρω”.





Σχόλια

Διαβάστε ακόμη