Σοφία Βόσσου: Τραγουδούσε την «Άνοιξη» στον Ταύρο πριν από την ομιλία Κασσελάκη


Η Σοφία Βόσσου, που έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι υποστηρίζει τον Στέφανο Κασσελάκη, βρέθηκε σήμερα στον Ταύρο όπου ανακοινώθηκε το νέο κίνημα του Στέφανου Κασσελάκη.

Την ώρα μάλιστα που ο Στέφανος Κασσελάκης έφτανε στο σημείο όπου θα μιλούσε, η τραγουδίστρια πήρε το μικρόφωνο και άρχισε να τραγουδά α καπέλα «Θα ‘ναι σαν να μπαίνει η Άνοιξη».

Δείτε βίντεο:



Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου