Προνόμια εμβολιασμένων: Σχέδιο για ψυχαγωγία δύο ταχυτήτων


 Το σχέδιο για άρση περιορισμών οι οποίοι θα ισχύουν μόνο για τους πλήρως εμβολιασμένους πολίτες ανακοινώνει η κυβέρνηση μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.

Μεταξύ των προνομίων ή διευκολύνσεων που εξετάζονται είναι και η χορήγηση στους ιδιοκτήτες χώρων μαζικής αναψυχής ή εκδηλώσεων (κινηματογράφοι, θέατρα, συναυλίες, φεστιβάλ, αθλητικές εκδηλώσεις) να φέρουν οι ίδιοι την επιλογή εάν θα προσφέρουν υπηρεσίες μόνο σε εμβολιασμένους ή σε όλους τους πολίτες, ανεξαιρέτως.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, εφόσον οι ιδιοκτήτες επιλέξουν ο χώρος τους να είναι covid – free τότε θα τους επιτρέπεται να λειτουργούν χωρίς πρόσθετα υγειονομικά πρωτόκολλα. Ο έλεγχος εμβολιασμού του πελάτη δεν αποκλείεται δε να διεξάγεται μέσω ειδικής εφαρμογής που θα λειτουργεί σαν εγχώριο πράσινο πιστοποιητικό με δυνατότητα επίδειξής του και μέσω smartphone.

Από την άλλη πλευρά, εάν οι ιδιοκτήτες επιλέξουν ο χώρος τους να δέχεται ανεμβολίαστους πολίτες τότε θα λειτουργούν με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, δηλαδή με μάσκες, αποστάσεις και περιορισμούς στην πληρότητα των χώρων.

Από τις προβλέψεις θα εξαιρούνται δημόσιες υπηρεσίες, νοσοκομεία, σούπερ μάρκετ, καταστήματα, τράπεζες και Μέσα Μεταφοράς όπου και δεν θα υπάρχει διάκριση μεταξύ εμβολιασμένων και μη αλλά θα συνεχίσουν να τηρούνται οι ισχύουσες προβλέψεις για τους κλειστούς χώρους, ή η όποια τροποποίησή τους στο μέλλον. 

Χθες σε συνέντευξή του (στον ΣΚΑΪ) ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό Ακης Σκέρτσος ουσιαστικά περιέγραψε το σύστημα δύο ταχυτήτων που φαίνεται να προκρίνεται.

Ετσι, έφερε ως παράδειγμα δραστηριότητες υψηλής συνάθροισης λέγοντας ότι οι επιχειρηματίες θα μπορούν να λειτουργούν χωρίς υγειονομικά πρωτόκολλα μόνο εφόσον δέχονται αποκλειστικά εμβολιασμένους ή άτομα που έχουν αποκτήσει ανοσία μέσω της νόσησης.

Αντίθετα, είπε, όποιος επιχειρηματίας επιλέγει να ανοίξει τις πόρτες του σε πολίτες που δεν έχουν εμβολιαστεί θα πρέπει να τηρεί πιο αυστηρά υγειονομικά πρωτοκολλά με χρήση μάσκας, περιορισμούς στη χωρητικότητα και τήρηση αποστάσεων.

Καμπάνια για νέους

Την ίδια ώρα, στην κυβέρνηση προσανατολίζονται άμεσα για την έναρξη μιας καμπάνιας στο πλαίσιο της πειθούς που θα αφορά νέους και θα ξεδιπλωθεί κυρίως στα social media. Η καμπάνια θα ενημερώνει για τον εμβολιασμό και θα καλεί τους 18-35 να πάνε να κάνουν το εμβόλιο, καθώς όπως έχει αποδειχτεί, η μετάλλαξη «Δ» είναι 60% πιο μεταδοτική και αφορά περισσότερο τις νέες ηλικίες. 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη