Στέφανος Κασσελάκης: «Κάμερες στις στολές των ΜΑΤ τώρα – Διαφάνεια, λογοδοσία και σεβασμός στα δικαιώματα»


Ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, τοποθετήθηκε με ανάρτησή του για τα χθεσινά επεισόδια στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη, όπου σημειώθηκε όργιο καταστολής από τα ΜΑΤ.

«Κάμερες σώματος στα ΜΑΤ – τώρα! Διαφάνεια, λογοδοσία, σεβασμός στα δικαιώματα. Τέλος η κοροϊδία. Τέλος η καταστρατήγηση Συνταγματικών δικαιωμάτων», έγραψε χαρακτηριστικά, ζητώντας άμεση εφαρμογή μέτρων που θα διασφαλίσουν ότι η αστυνομική βία δεν θα συνεχίσει να μένει ατιμώρητη.

Η δήλωσή του έρχεται μετά τις σοκαριστικές εικόνες της χθεσινής ημέρας, όπου οι αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε εκτεταμένη χρήση χημικών και βίαιες επιθέσεις κατά διαδηλωτών που συγκεντρώθηκαν για να τιμήσουν τη μνήμη των θυμάτων του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη και να απαιτήσουν δικαιοσύνη.

Ο Στέφανος Κασσελάκης έχει επανειλημμένα ταχθεί υπέρ της διαφάνειας και της λογοδοσίας στα σώματα ασφαλείας, ενώ το αίτημα για κάμερες σώματος στα ΜΑΤ αποτελεί πάγια θέση του, ως ένα πρώτο βήμα για τον έλεγχο της αστυνομικής αυθαιρεσίας.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;