Τραγωδία στο Αγρίνιο: Εγκεφαλικά νεκρό αγοράκι 2,5 ετών που κατάπιε φασόλι




Ένα αγοράκι 2,5 χρόνων από το Αγρίνιο κατάπιε φασόλι που δυστυχώς του έφραξε τον αεραγωγό και οι εξελίξεις είναι πολύ δυσάρεστες.

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου. Το αγοράκι, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, κατάπιε ένα φασόλι με αποτέλεσμα να προκληθεί πολύ σοβαρό πρόβλημα.

Κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας και η νοσηλεία του στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων.

Πληροφορίες του sinidisi.gr αναφέρουν ότι η κατάσταση του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση με αποτέλεσμα το παιδάκι να είναι εγκεφαλικά νεκρό.

Μάλιστα, οι γονείς του φέρονται να επιθυμούν να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους προκειμένου να υποβληθούν σε μεταμόσχευση άλλα παιδιά με προβλήματα υγείας.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;