Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η γυναίκα που πυροβολήθηκε από τον πρώην σύντροφό της




Κατέληξε η 41χρονη γυναίκα που πυροβολήθηκε από τον πρώην σύντροφό της μέσα στο κατάστημά της στην Κάτω Τούμπα, στη Θεσσαλονίκη, το βράδυ της Τετάρτης.


Η γυναίκα μετά τον πυροβολισμό που δέχθηκε από τον 42χρονο δράστη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, που παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν άντεξε και υπέκυψε στα τραύματά της.

Το χρονικό του εγκλήματος



Όλα συνέβησαν το βράδυ της Τετάρτης όταν ο 42χρονος άνδρας πυροβόλησε την 41χρονη ιδιοκτήτρια του καφέ μέσα στο μαγαζί της και κατόπιν έστρεψε το όπλο στον εαυτό του και αυτοκτόνησε.

Πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρουν πως πίσω από την πράξη του δράστη και αυτόχειρα βρίσκονται λόγοι ερωτικής αντιζηλίας, καθώς φέρεται να διατηρούσε σχέση με την γυναίκα και πρόσφατα εκείνη τού ζήτησε να χωρίσουν.


Ο 42χρονος, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ήταν αθλητής του MMA (μεικτές πολεμικές τέχνες), γνωστός στο χώρο του συγκεκριμένου αθλήματος, με καταγωγή από τη Χίο.

Από το τραγικό επεισόδιο τραυματίστηκε και η κόρη της 41χρονης γυναίκας, ευτυχώς ελαφρότερα, αλλά μεταφέρθηκε και εκείνη στο ίδιο νοσοκομείο.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;