Ουκρανία: Η Ρωσία βομβάρδισε λιμενικές εγκαταστάσεις για σιτηρά στην Οδησσό


Οι ρωσικές δυνάμεις πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια της νύχτας πυραυλική επίθεση στην περιοχή της Οδησσού, στη νότια Ουκρανία, προκαλώντας ζημιές σε λιμενικές υποδομές, όπως ανακοίνωσαν νωρίς σήμερα οι ουκρανικές αρχές.

Ο κυβερνήτης Όλεχ Κίπερ δήλωσε ότι τέσσερις άνθρωποι τραυματίστηκαν στο χτύπημα αυτό, που έπληξε χώρο φόρτωσης και λιμενικές εγκαταστάσεις για σιτηρά, χωρίς να διευκρινίζει πού ακριβώς έγινε η επίθεση.


Ο ουκρανικός στρατός ανέφερε ότι το χτύπημα έγινε με υπερηχητικούς πυραύλους Onyx που εκτοξεύθηκαν από την υπό ρωσική κατοχή Κριμαία.

Οι ρωσικές δυνάμεις πραγματοποιούν συχνά χτυπήματα με πυραύλους και drones σε λιμενικές υποδομές τις τελευταίες εβδομάδες, δυσκολεύοντας την Ουκρανία, βασική παραγωγό σιτηρών, να εξάγει τα προϊόντα της.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;