GTA 6: ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ PHYSICS ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΥ
Ο διακαής πόθος, εκατομμυρίων gamers στον πλανήτη, είναι το Grand Theft Auto 6, το οποίο φαίνεται πως μάλλον πλησιάζει. Νέες πληροφορίες, για τον πολυαναμενόμενο τίτλο της Rockstar Games, έρχονται να βάλουν λάδι στην φωτιά.
Σύμφωνα με το Γαλλικό μέσο Rockstar Mag, το οποίο προφανώς και ειδικεύεται σε νέα που αφορούν την Rockstar, αναφέρει ότι έχει στα χέρια του διασταυρωμένες πληροφορίες για το GTA 6, που έχουν να κάνουν με όλες τις νέες τεχνολογίες που θα ενταχθούν στο παιχνίδι και αφορούν την RAGE Engine, μηχανή γραφικών.
ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΕΑ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ CEO ΤΗΣ TAKE-TWO, ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ GTA 6
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η engine της εταιρίας, έχει υποστεί ένα από τα πιο μεγάλα και βαθιά updates της ιστορίας της. Μάλιστα αναφέρεται, ότι η αναβάθμιση της, είναι μίλια μακριά από την αναβάθμιση που είδαμε από το GTA 5 στο Red Dead Redemption 2.
Τώρα, σε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, αναφέρεται πως έχει υπάρξει μία μαθηματικά υπολογισμένη δουλειά στα physics, και δε στον τομέα των οχημάτων. Το render των αυτοκινήτων για παράδειγμα, θα απαρτίζεται από περισσότερα πολύγωνα και έτσι τα τρακαρίσματα θα είναι πιο ρεαλιστικά με την παραμόρφωση τους, να γίνεται αρμονικά και πολύ πιστά στην πραγματικότητα.
Τεράστια έμφαση, έχει δοθεί, και στα physics του υγρού στοιχείου και του νερού. Εδώ αναφέρεται, ότι τα physics έχουν ξεφύγει τελείως από την mesh τεχνολογία του GTA 5. Πλέον έχει αναπτυχθεί ένα μοναδικό και επαναστατικό σύστημα, το οποίο μπορεί και εξομοιώνει την κίνηση του νερού σε real time. Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα παρακάτω:
Τώρα, σε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, αναφέρεται πως έχει υπάρξει μία μαθηματικά υπολογισμένη δουλειά στα physics, και δε στον τομέα των οχημάτων. Το render των αυτοκινήτων για παράδειγμα, θα απαρτίζεται από περισσότερα πολύγωνα και έτσι τα τρακαρίσματα θα είναι πιο ρεαλιστικά με την παραμόρφωση τους, να γίνεται αρμονικά και πολύ πιστά στην πραγματικότητα.
Τεράστια έμφαση, έχει δοθεί, και στα physics του υγρού στοιχείου και του νερού. Εδώ αναφέρεται, ότι τα physics έχουν ξεφύγει τελείως από την mesh τεχνολογία του GTA 5. Πλέον έχει αναπτυχθεί ένα μοναδικό και επαναστατικό σύστημα, το οποίο μπορεί και εξομοιώνει την κίνηση του νερού σε real time. Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα παρακάτω:
Όπως αναφέρει το άρθρο, οι άνεμοι που θα φυσούν, θα χτυπάνε την βλάστηση, η οποία θα διαταράσσει την ηρεμία των ανθρώπων σε μια παραλία. Ο άνεμος και η βροχή θα έχουν αντίκτυπο στην οδήγηση. Η ανατολή του ηλίου και το ηλιοβασίλεμα θα είναι ακραία ρεαλιστικά και οι τα βράδια μοναδικά.
Περιμένουμε με άπειρη ανυπομονησία, και την επίσημη ανακοίνωση από την Rockstar Games.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Καλωσήρθατε στον χώρο σχολίων του Αντικειμενικότητα. Να θυμάστε ότι κάθε άποψη είναι δεχτή εκτός αν προσβάλει ή θίγει τον άλλον όποτε παρακαλώ ο σχολιασμός σας να είναι κόσμιος.