Θάνατος 17χρονου: Ξεσπά η μητέρα του Χρήστου - «Μου έφαγε το παιδί, έπρεπε να είναι φυλακή»




Ξεσπάει η μητέρα του 17χρονου Χρήστου για την απόφαση να αφεθεί ελεύθερος ο αστυνομικός που φέρεται να πυροβόλησε και να σκότωσε το παιδί της στη Βοιωτία το περασμένο Σάββατο.

«Είναι δολοφόνος» λέει η μητέρα του ανήλικου και ξεσπά ρωτώντας «γιατί αφέθηκε ελεύθερος;». «Θα άρεσε σε αυτόν τον άνθρωπο να το κάνουν αυτό το πράγμα στο παιδί του; Να το σκοτώσουν;» είπε στον Alpha η γυναίκα.

«Ήταν ένα καλό παιδί, αγνό, πονόψυχο, δουλευταράς, δούλευε και πήγαινε στο σχολείο. Μπορείτε να μου πείτε το γιατί; Μπορείτε να μου το εξηγήσετε αυτό (...) ειλικρινά το λέω γιατί είμαι χαροκαμένη. Είμαι μία μάνα με έναν μόνο γιο, πείτε μου ποιος θα τον φέρει πίσω;» πρόσθεσε η μητέρα και συνέχισε λέγοντας «ούτε στον ήλιο να έβγαινε, γιατί το πράγμα συνέβη σε εμένα. Δεν το ήξεραν στην Αλίαρτο και στη Θήβα τι παιδί ήταν; Και οι αστυνομικοί και όλοι».


«Έχω αγανακτήσει. Δεν μπορώ να ακούω αυτά τα λόγια για τον δολοφόνο αστυνομικό. Μου έφαγε το παιδί μου 17 χρονών, τι του έφταιξε; Δεν έπρεπε να βγει, έπρεπε να είναι μέσα στη φυλακή» συμπλήρωσε ξεσπώντας, για το γεγονός ότι αφέθηκε ελεύθερος.



Υπενθυμίζεται ότι σήμερα Πέμπτη (16/11) ο αστυνομικός αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικό όρο απαγόρευσης εξόδου από την χώρα, με τον ίδιο να επιχειρεί να ρίξει το φταίξιμο στο ανήλικο θύμα, ισχυριζόμενος ότι «είχε στοιχεία επικινδυνότητας». Ο αστυνομικός μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι το όπλο εκπυρσοκρότησε, καθώς ο 17χρονος το «απώθησε με βίαιο τρόπο», με τους ισχυρισμούς του ωστόσο να προκαλούν σοβαρά ερωτήματα καθώς επιχειρεί να τον στηρίξει σε ευρήματα που όπως λέει εντοπίστηκαν αργότερα.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη