Φαίη Μπακογιώργου: «Αν το δικαστήριο κρίνει ότι είναι ένοχοι, εγώ δεν δείχνω οίκτο»




«Είχαμε από την αρχή πολλούς μάρτυρες που είχαν βάλει στο κάδρο και τα υπόλοιπα δύο άτομα», είπε στο Open ο πατέρας του θύματος Νίκος Μπακογιώργος για τις εξελίξεις στην υπόθεση της δολοφονίας της 23χρονης κόρης του Φαίης. 

Σημειώνεται ότι χτες έγινε γνωστό πώς οι Αρχές διερευνούν την εμπλοκή και ενός 42χρονου στη δολοφονία, εκτός από την πρώην σύζυγο του κ. Μπακογιώργου και μητέρα του θύματος, την κόρης της και την σπιτονοικοκυρά. Οι τρεις γυναίκες συνελήφθησαν την Τετάρτη και έχουν πάρει προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν.

Ο ίδιος είπε ότι δεν είχε δείγματα κακοποίησης αυτής της έκτασης για την κόρη του, αλλά «πάντα τσακώνονταν». Αναφερόμενος στις φωτογραφίες που εμφανίζουν σημάδια κακοποίησης στο σώμα της 23χρονης στο παρελθόν, περιέγραψε ότι «μου τις είχε στείλει η σπιτονοικοκυρά, μου είχε στείλει και ένα χαρτί ότι είχαν πάει στο Λαϊκό και είχαν πει ότι είναι από τροχαίο. Δεν το πίστεψα φυσικά ... αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί και η ίδια μου έλεγε ότι είναι».

«Είπαν ότι την χτύπησαν στο Κολωνάκι. Πήγα στην Τροχαία, στην Αγίου Κωνσταντίνου. Δεν υπήρχε τίποτα», όπως περιέγραψε.

«Όχι», ήταν η απάντησή του στην ερώτηση αν η κόρη του είχε αναφέρει ποτέ ότι την χτυπούν.

«Για το τρίτο παιδί, το έμαθα όταν πήγα να βγάλω ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης στο Δήμο» προκειμένου να γίνουν κάποιες ενέργειες σε σχέση με την εισαγγελική έρευνα, όπως περιέγραψε.

Για το τι περιμένει σε σχέση με την τιμωρία των δραστών, ο πατέρας της άτυχης κοπέλας είπε ότι «το πρώτο είναι ότι συνελήφθηκαν οι δολοφόνοι του παιδιού μου, αυτό που από την αρχή επεδίωκα. Είναι μεγάλο χτύπημα για μένα και για το άλλο μου παιδί, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για τη ζωή που αφαίρεσαν. Τώρα, όπως έριξαν στο σκοτάδι το παιδί μου, έτσι να πάθουν κι αυτές. Αν το δικαστήριο αποφασίσει ότι είναι ένοχοι, πραγματικά έχουν γίνει αυτά τα πράγματα, τότε δεν δείχνω οίκτο».

«Είναι απάνθρωπο. Δεν μπορώ να φανταστώ τέτοια πράγματα. Ό,τι και να γίνει, ότι και να κάνεις. Είναι παιδί. Είναι παιδί σου. Μιλάω εγώ, όχι μια μάνα, που σχίζεται και το βγάζει από μέσα της. Είναι παιδί σου. Εδώ βλέπετε άλλοι να γίνονται δολοφόνοι, να πέφτουν στα ναρκωτικά, αλλά η μάνα και ο πατέρας να είναι δίπλα τους», κατέληξε ο κ. Μπακογιώργος.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη