Εύα Καϊλή: Επιστρέφει στις εργασίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου




Επιστρέφει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Εύα Καϊλή, καθώς αποφασίστηκε ότι θα μπορεί πλέον να συμμετέχει στις εργασίες του στο Στρασβούργο.

Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, το αίτημα της Εύας Καϊλή να συμμετέχει στις εργασίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο μετέφερε στις βελγικές αρχές ο συνήγορός της Μιχάλης Δημητρακόπουλος.

Παρών ήταν και ο συνεργάτης του κ. Σβεν Μαρί. Ο κ. Δημητρακόπουλος ζήτησε να πηγαίνει η ελληνίδα ευρωβουλευτής στο Στρασβούργο για τις εργασίες του ΕΚ και το αίτημα έγινε δεκτό.

Επίσης το Συμβούλιο δέχθηκε ρητά ότι η κ. Καϊλή μπορεί να δίνει συνεντεύξεις στον Τύπο αλλά να μην έχει επαφή με τους εμπλεκόμενους μέσω των δηλώσεων στον Τύπο.

Αυτό που μένει να δούμε είναι εάν η Εύα Καϊλή θα είναι την ερχόμενη εβδομάδα στο Στρασβούργο.

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;