Σκάνδαλό υποκλοπών: Η ΕΥΠ παρακολουθούσε υπουργούς και τώρα τους λέει να προσέχουν


Το σκάνδαλο υποκλοπών και παρακολουθήσεων είναι σε πλήρη εξέλιξη, οι αποκαλύψεις συνεχείς, παρά την κυβερνητική προσπάθεια να μπει ταφόπλακα, κι όμως ένα δημοσίευμα της «Καθημερινής» έρχεται να προκαλέσει ερωτηματικά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η οποία επικαλείται πηγές της ΕΥΠ, η Υπηρεσία έστειλε επιστολή προς υπουργούς και κρατικούς αξιωματούχους χτυπώντας καμπανάκι για την ασφάλεια των συνομιλιών τους.

Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, δηλαδή, που είναι σοβαρότατα εκτεθειμένη και υπόλογη από τις αποκαλύψεις για παρακολουθήσεις υπουργών, δημοσιογράφων, δικαστών, κρατικών αξιωματούχων και επιχειρηματιών, έρχεται τώρα να στείλει… προειδοποιήσεις.

Το ρεπορτάζ κάνει λόγο για επείγον σήμα από την Υπηρεσία στο οποίο αναφέρεται ότι «οι τηλεφωνικές σας συνομιλίες μέσω των ήδη γνωστών εφαρμογών επικοινωνίας δεν είναι ασφαλείς».

Η ΕΥΠ φέρεται να εφιστά την προσοχή σε υπουργούς και κρατικούς αξιωματούχους προκειμένου να μην χρησιμοποιούν τις εν λόγω εφαρμογές κρυπτογραφημένων επικοινωνιών για ευαίσθητα θέματα και τους καλεί να τις αντικαταστήσουν με «άλλη λιγότερο δημοφιλή εφαρμογή, που έχει τις ρίζες της στην Ελβετία».

Στο δημοσίευμα, μάλιστα, δεν αναφέρεται το όνομα της εφαρμογής παρά μόνο πως ήδη χρησιμοποιείται από τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων της Ελβετίας.

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;