Ασπρόπυργος: 10χρονη κατήγγειλε τους γονείς της για ξυλοδαρμό και επαιτεία - «Δεν αντέχω άλλο»


Για ξυλοδαρμό και επαιτεία κατήγγειλε ένα κορίτσι 10 ετών τους γονείς του, το οποίο πήγε μόνο του στην αστυνομία, ενώ ζήτησε να να μεταφερθεί σε ίδρυμα για να γλιτώσει.

Σύμφωνα με το Star όλα συνέβησαν την περασμένη Τρίτη, λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ, όταν το κορίτσι πήγε με λεωφορείο στο αστυνομικό τμήμα Ασπροπύργου και περιέγραψε στους αστυνομικούς τα όσα βίωνε.

«Οι γονείς μου με αναγκάζουν να βγαίνω σε επαιτεία σε καταστήματα στο κέντρο του Ασπρόπυργου. Με πηγαίνουν άλλοτε με το αυτοκίνητο και άλλοτε πηγαίνω με τα πόδια. Τα χρήματα που παίρνω στη συνέχεια μου τα παίρνουν και όταν τους λέω ότι δε θέλω να πάω με χτυπάνε. Επίσης με χτυπάνε και για άλλες ασήμαντες αφορμές» είπε, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό η 10χρονη και πρόσθεσε ότι «αναγκάζομαι να είμαι όλη ημέρα κάτω από τον καυτό ήλιο και ήρθα σήμερα εδώ γιατί δεν αντέχω άλλο».

Το παιδί έδωσε αρκετές λεπτομέρειες, ενώ ζήτησε να τη μεταφέρουν σε ίδρυμα. Άμεσα ενημερώθηκε η Εισαγγελία Ανηλίκων που διέταξε τη μεταφορά του παιδιού στο Νοσοκομείο Παίδων. Εκεί παραμένει μέχρι σήμερα και έχει δίπλα της και Ψυχολόγο από το «Χαμόγελο του Παιδιού».

Οι γονείς συνελήφθησαν με τρεις κατηγορίες, ανάμεσα στις οποίες είναι και έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

 

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;