Νίκος Πλακιάς: «Αποφυλάκιση του σταθμάρχη μόνο αν δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή»


Με μία αιχμηρή ανάρτηση στα social media σχολίασε ο Νίκος Πλακιάς την αποφυλάκιση του σταθμάρχη ο οποιος ειναι ο βασικός κατηγορούμενος για το έγκλημα στα Τέμπη. Ο πατέρας των δίδυμων κοριτσιών που σκοτώθηκαν στο δυστύχημα, σημειώνει μεταξύ άλλων «57 αθώοι δολοφονημένοι, 41 πέρασαν την πόρτα του ανακριτή, 0 στην φυλακή».

Ειδικότερα, ο Νίκος Πλακιάς επισημαίνει ότι «η μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχτώ για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη είναι μόνο μια:

Ότι δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή και αποφυλάκισαν τον συγκεκριμένο.

Όλα τα άλλα με αφήνουν αδιάφορο. Αλλά και με πόση γρηγοράδα κάνουνε τις αποφυλακίσεις ενώ για να οδηγηθούν οι ένοχοι στην φυλακή τίποτα!

57 αθώοι δολοφονημένοι. 41 πέρασαν την πόρτα του ανακριτή. 0 στην φυλακή. Καλές διακοπές Έλληνες».

Σχόλια

Διαβάστε ακόμη

Στα Παρασκήνια: Ο Αλέξης Τσίπρας ρίχνει οριστική πόρτα στον ΣΥΡΙΖΑ* Επιστρέφουν τα σενάρια για εκλογές τον Σεπτέμβριο με φόντο το κόμμα Σαμαρά* Κυκλωμένη στα ημερολόγια του Μαξίμου η 30η Αυγούστου

Στα Παρασκήνια: Στις 26 Μαΐου τελικά οι ανακοινώσεις του κόμματος Τσίπρα* Πώς είδαν οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού στο Μαξίμου την ανακοίνωση του κόμματος Καρυστιάνου* ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕ.ΑΡ θέλουν να πάνε στον Τσίπρα ρωτάνε όμως τον Τσίπρα αν τους θέλει;